Aynı dert bende de fena halde var. 4 ay 21 günlük kızım. Ve nerdeyse doğduğundan beri kaka yapamıypr 😞 zeytinyağı içiriyorum, masaj yapıyorum yok yok yok. Doktor doymadığından olabilir mama ver dedi. Onu da haddinden fazla veriyorum yine yok. Alerjiden şüphelendi alerji maması içiriyorum yine yok. 4. 5. Günde başlıyor huzursuzluğu ve fitil atıp yaptırana kadar canı çıkıyor kuzumun. Yarın öbür gün başlar yine. En son gastroentoroloji görsün mutlaka dedi ama ortalığın hali yüzünden götüremiyorum 😔😔😔