Kuzeyimm41 Ben epidural oldum 10 gün önce. 3 günüm kötü geçti. Yan odada başkası vardı o da Epidural olmuştu. O hemen ayağa kalktı çok iyiydi. Hiç anlamadım. Bünye meselesi bence. Spinal olsaydın keşke dedim. Epidural ben tavsiye etmiyorum ya. Spinal de tek bir tarafa bakmak kafayı oynatmamak lazımmış. O zaman baş ağrısı olmuyormuş. Bir ay önce arkadaşım Spinal oldu. O söylemişti. Öyle yapmış ve baş ağrısı yaşamamış.