miraninannesi18 Kuzeyimm41 5 gun once oldum canm sonrasinda hic bas agrim olmadi istedigin merk ettgn seyleri sorabilirsn
Momelf Kuzeyimm41 ben cok paniklemiştim ama cıktık tan snra ne salakmışım boşa zpanık yapmıstım anın tadını cıkar saydım diyorum smdi hiç korkma doktorlar hemsire ler cok guzel ilgileniyor bniyikide sezeryen olmusum dedim daha snra
Kuzeyimm41 Deletedmom133 ilk doğumum olduğu için çok tecrübesizim ve korkuyorum o ortamdan açıkçası sabah olsun istemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom133 Kuzeyimm41 hic korkma bak sana anlatayim kan aldırmaktan korkan biri olarak spinal oldum ve bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi hastaneden sinra yanımda sadece eşim vardı evde kimse kalsın istemedim 5 6 gunlukken yemek yapamaya basladim kizimin mevludunde ben kosturdum tek basima ilk kalkis oldum bittim değil karnını tut karsiya bak yürü herşey nukemmel olucak hic korkma
Elifyor Kuzeyimm41 korkutmak gibi olmasın ama ben berbat baş ağrısı çektim bebeğime bakamadım hastanede mama vermek zorunda kaldık 1 gece evde de çok kötüydüm ama hastaneyle alakalıdır. Bir de başının altına yastık koyulması gerekirmiş onlar koymasa bile sen iste koysunlar anestezi direk beyne gitmesin benim herhalde yastık yoktu bende bilmiyordum bunu çok çektim ben
Ezdnfa Kuzeyimm41 merhaba, bende spiral sezeryan oldum. Hiç baş ağrım olmadı. Bol bol su tükettim. Sizi de bilgilendirirler. Hayırla doğsun inşallah evladınız.
Tgcee55 Kuzeyimm41 korkutmak gibi olmasın ama 5gun önce spinal sezeryanla oğlumu kucağıma aldım baş ağrısı çekiyorum şuanda 3lt su iciyprum Nescafe humana rezene çayı içiyorum arveles ağrı kesici içiyorum bir süre iyi geliyor sonra yine başlıyor yakın zamanda iki kuzenim doğum yaptı aynı sekilfe doktorlarımız aynıydı onlarda baş ağrısı olmadı
Nur_00 Bende de hiç Ağrı olmadı ameliyat esnasında basınızı cok oymatmamanız gerekiyormuş birde yatarken kafa assagıda olduğu zaman anestezi omurgadan yukarı çıktığı içim agrı oluyor dediler ben basımın altına bişey koyun dedim yükselttiler basımı Kuzeyimm41
Ysmnn Korkacak hiçbir şey yok benim de ağrım olmadı kahve alabilirsiniz yanınıza içmiştim bende, Allah sağ salim kavuştursun inşallah
NurrC Kuzeyimm41 hayır canım. Ağrı olmaması için ilk 1 saat sonra hemen sade kahve ve bol su iç. Hem narkozu atmak için hem ağrı falan olmaması için. Ben 3 bardak içmiştim yanılmıyorsam hiç ağrım falan olmadı. Benide çok korkuttular ama bünyesel bir durum. Ve en önemlisi kendini motive et hep iyi düşün. Ne düşünürsen o başına geliyor emin ol.
hayalperestbirealist Kuzeyimm41 ben de ameliyat yerim dışında hiç ağrı olmadı. Dikişlerimin ağrısı da 1 hafta kadar sonra geçti. Umarım sen de kolay atlatırsın.🙏
Dmrcnn Kuzeyimm41 18martta spinal oldum büyük rahatlık harika bi karar vermişsin hiç korkma baş ağrısı vs hiç bişey olmuyor doğumdan 5saat sonra ayakta bebeğimi kucağımda odada geziniyordum o ilk kalma vs cok okudum burdan hiç korkulacak dayanılamayacak bişey değil 5.günüm bugün evde işimi de yPıyorum ayrıca hastanede 1gün kaldım ertesi gün eve geldim ve sık sık duş alabiliyorum çok şükür gözünü korkutm