sık sık emzirmek gerekiyor sarılık için. iki saat sarılıksız bebek için normal süre. sarılıkta çok daha sık vermek lazım. bizim sarılık 16’ydı. sadece sık emzirerek düştü. iki doktorumuz da sadece emzirmemi söyledi. su, mama, şekerli su vs hiçbirini yapmadım.
hele minicik savunmasız bebeğe çişinden vermek nedir ya, yazık günah.