Benim bebeğim de 19 gunluk bizde de vardı git gide arttı doktor yatıs yapacağım dedi bir gece de düştü değerlenir sükür yatmadık. Bebeğin sarılıgı atması için bol bol kaka ve çiş yapması lazım. Sarılığı çünkü kaka ve çişle atıyorlar. Bizim de değerleri yuksekti cook emzirdim öyle atlattık tabi tamamen gecmedi