Emirasaf_e 12sb ay sakin vermeyin mama kullanan biri olarak söylüyorum eger kilosu guzelse bebel doyuyodur zaten aglamiyorsa vermeyin
Two 12sb aglamiyor, kilo alimi iyi neden uzuluyorsunuz ki demekki doyuyor.benim kizimda oyleydi cok az emerdi ama sık emerdi.merak etmeyin emzirmeye devam edin bol bol🙏
Tgbagunes Merhaba kızlar bende 14 günlük anneyim.kızım maksimum 5ile 10 dakika emiyor sonra menede uyuyakalıyor ama emmeye devam ediyor. Yerine koyunca ağlıyor,aklımı kaybedeceğim bu durumu nasıl düzelecek.. boyle olan oldu mu
12sb Tgbagunes ben ilk bebeğimde yaşamıştım bunu çok gazlı Bir bebekti hep kucak istedi ama seninkinin gazı yoksa belki kokuna ihtiyacı vardır
Fatos26 Tgbagunes Daha çok küçük annesi senin kokuna ihtiyaç duyuyordur en güvenli yerde şuan o yüzden hiç telaş yapmayın Allah bağışlasın bu arada
Tgbagunes 12sb gaz bende de var bağırsaklarımın öttüğünü hissediyorum,bebeğim genelde bacaklarını karnına çekiyor..siz neler yaptınız bu durum için?
12sb Tgbagunes ilk 1 ay gaz damlası vermedi doktor 1 aylık olunca biogaia ve sab simplex kullandım düzenli bir şekilde bir de yemeğime kimyon kattım şuan sadece akşam sab simplex veriyorum çok gazı olduğu zaman biogaia veriyorum çok şükür iyiyiz şimdi 2 ay 16 günlük kızım
12sb Mercan2020 kilodan dolayı mama takviyesi yapmayı düşünmedim doymadığını hissettiğim için sordum siz nasıl bir cevap bekliyorsunuz?