12sb Kızlar 2 buçuk aylık bebek 2 saatte bir 5 dk emerek doyarmı 3160 gram doğdu şuan 4900 ebe kilosu iyi dedi ama çok üzülüyorum böyle fışkırarak sütüm olmuyo hiç mama versemmi bilemedim
Kuubra 12sb 1 damla bile yeter canım o alır vitaminini🥰 hazır sütün varken bol bol emzir, yeşillik tüket bol bol su iç🤲🏻 Hemen mamaya yönelme😌
Ftmlssa 12sb sakin başlama mamaya bencede kilosu iyi eğer emmesi bitince aglamiyorsa sürekli bı sekilde doyuyordur sütün var boşver mamayı başta bende boyleydim rahat ettim mama verdim şimdi baya kilo aldı çok yemeye alıştı
HamzasMomy 12sb kilosu iyi hemdr güzel almış kiloyuda. Ağlayıp yırtınmiyorsa mama verme. Ilerde belki yetmez o zaman takviye edersin
Kuubra 12sb doyduğunu emdikten sonra ağlamıyorsa, bezini çişle dolduruyorsa rahatlıkla anlayabilirsin kilosu da çok iyi maşallah 🧿😍
Two 12sb aglamiyor, kilo alimi iyi neden uzuluyorsunuz ki demekki doyuyor.benim kizimda oyleydi cok az emerdi ama sık emerdi.merak etmeyin emzirmeye devam edin bol bol🙏
Miyav Benim bebeğim de 2,5 aylık aynı şekilde gündüz iki saate bir 5 dk 7 dk emiyor. Ben de endişelenmiştim ama kızım huzurlu ve uyuyor o yüzden bıraktım ☺️Bu Endişe bile sütümüzü azaltır. O yüzden takmayalım kafamıza her şey yolundayken ❤️
Eylul06 Miyav benimkide 2.5 aylık geceleri 2 kere kalkıyor iki gögsümüde emiyor kıtlıkta kalmış gibi emiyor gündüz böyle degil 2_3 saatte anca keyfi isterse zorlayıp veriyorum bazen iki çekip bırakıyor kilo almayacak diye eriyorum evde dijital tartı ile tartımn 5600 dü 2 aylık kontrolünde şimdi 6200 geliyor kıyafeti bezi cıksam 6 kg ne yapsam ki birde aksam 7_8 arası aralıksız aglıyor kucaktada durmuyor buda huyu oldu 9da anca uyuyor sizin bebeginiz nasıl
Miyav Eylul06 benim kızım da uyuduğu saate bağlı olarak bir iki kere kalkıyor gece. 2.aç ayına girdiğinden beri hep tek göğsümü emiyor her öğünde. O yüzden gece kalkınca tek göğsü sonuna kadar emerek tekrar uyuyor. Ama gündüz ortalama 2 saate bir emiyor. Gece kadar güzel değil tabi. Yarım bırakırsa bir buçuk saat kadar sonra aynı göğsü tekrar veriyorum. Bazen emiyor bazen emmiyor 🤷♀️ İki aylık kontrolde 5300 dü şimdi kaç bilmiyorum. Sizin kilonuz gayet iyi artmış. Endişe etmeyin bence💜 ben sadece tek göğsü emdiği için endişeleniyordum. Ama yapabileceğim bir şey yok. Ne yapsam almıyor.
Miyav Eylul06 bu arada akşam ağlamaları bizde de vardı aynı şekilde bu hafta kesildi. Artık daha huzurlu ve 8 gibi gece uykusuna geçiyor. Ama ben şöyle yapıyorum o etkilemiş olabilir. Uyanınca emiyor. Bir saat kadar sonra uyumak istiyor. Uyuturken dalmaya yakın aynı göğsü tekrar veriyorum uykulu olarak reddetmiyor. Onu emince uykusu daha verimli oluyor. Bir de okuduğum bir yazıda o saatlerdeki ağlamakta aslında uykuya geçiş için emme ağlamasıymış. Sizde bir deneyin belki işe yarar ☺️
Efra Benimki 3ay 13 günlük 5,100 gr ona ragmen günde bikere aksamlari mama veriyorum benimkinin kilosuba iyi diyo doktor ama bilmiyorum
12sb Efra Allah bağışlasın canım doktor iyi diyorsa iyidir biz anneler fazla evham yapıyoruz galiba ☺️