iko84 kolundan vurulan aşılarda bebeklerin kollarında yara oldumu acaba bizim verem aşısında olması ebe kolunda yara olucak kabuk tutucak dedi olmadı acaba aşımı tutmadı sizinde öylemi bilgi almak istedim
Aselinannesii1312 iko84 bizimde aşı yerimizde hiç bir iz yara olmadı bu tutmadığı anlamına gelmiyormuş merak etmeyin ☺️
Bebem Bebem iko84 bizim daha çok yeni aşımız ama bizi de ebe uyardı olabilir korkmayın endişe etmeyin dedi olabileceği anlamına gelmiyor galiba ihtimal yani
Limonlusu Bebem canım daha 17 günlükken bile kullandım sadece çok uyku yapıyor bebeklere sakinleştiriyor. Fitili 3 e kesip sivri ucunu veriyorum
prensannesiii14 Bebem benim bebeğim de çok ama çok ağladı çok huzursuz oldu ateşi olmadığı için vermedim ben
HaleCvs Bebem bende bi Eczacı kalfası olarak şuan için önermiyorum çok küçük bebeğin. Çok erken fitil kullanması için. Mor calpol yeterlidir. Geçen ay olduk bizde aşımızı 1buçuk gün sürdü huzursuzluğu ateş olmadı çok şükür🙏
Tazeanne0134 Bebem her ilacın bi yan etkisi vardır ama ateşi vs olmadan ilaç verme demek istedim ben öyle yaptım ateşi vs de olmadı çok şükür illa ki ağrıları olacaktır o zaman ben 1 çay kaşığı verdim durmayınca