Bebem Kızlar merhaba bugün 2.ay aşımızı olduk hafif hafif ateşlenmeye başladı. Ateşlenmeler için doktorumuz paranox s 120mg fitil vermişti yan etkilerden ve kullanıcı yorumlarından Nöbet geçirmeye neden olduğu ve eczacıların bu ilaca karşı oldukları Yazıyordu. Şimdi tecrübelilerden ricam bu fitili kullanan var mı? ateş için ne kullanıyorsunuz? bu aşı kaç gün ağrı sızı ateşlenme yapıyor ?
idil1990 Bebem fitile gerek yok bence calpolde yeterli oluyor ilk gun kizim sizlandi o gece iki sefer atesi cikti iki sefer calpol verdim ertesi gun hic bisey kalmadi. Ama ayaklarini bi sure kolladim acir die
prensannesiii14 Bebem bizde de ara ara alnına bakıyordum sıcak geliyordu sürekli ateşini ölçtüm 37.5 olmadığı sürece hiç birşey vermedim yarım ölçek calpol verebilirsin ama Yükselmezse vermeni tavsiye etmem bizim yükselmedi vermedim bende fitil vericektim ama gerek kalmadı ama çok huzursuzdu sürekli ağladı
MaminoAzra Oaoa ben kizimin gaz sikayetininden ve cok huzursuz olmasindan yaklasik 6 doktor gezdim , her biri paranox yazdi.. ciddi bi yan etkisi oldugunu dusunmuyorum ki hastaneye acile gitmistik bi kez orda da o fitili attilar
Sanemsoz Benim kızım yeni aşı oldu (2. Ay) gece hafif ateşlendi huysuzlandı ,yarım ölçek calpol verdim 1 kez,hemen toparladı uyudu.
Bebem prensannesiii14 37.5 geçince tavsiye üstüne verdim artık. Evet huzursuzluk sürdü şurup verene kadar
Dogavesultan Bebem calpol kullan canım hemen toparlanır hatta aşıya gitmeden önce ver hiç ateş olmaz huzursuzluk olmaz
prensannesiii14 Bebem benim bebeğim de çok ama çok ağladı çok huzursuz oldu ateşi olmadığı için vermedim ben
Yucar Bebem bizde yaptirdik fakat ateslenme olmadi saglik ocağındaki doktorumuz calpol verdi bebekler icin 38 ve ustu olursa atesi bir cay kasigi kadar 4 saatte bir verirsin demisti ama gerek kalmadi cok sukur. Bir danis istersen saglik ocagina