iyikianneyim61 Cgdmkrkmz92 cok şükür o tarz aglamalarimiz yok sadece meme reddi yasiyorum doktoe alerjiden de yapabilir demişti. bi cok besini tuketemicem bebegim nasil vitamin alacak 😥😥
iyikianneyim61 Lala9358 tam test yaptırmadım yaptirsam anlardim neye alerjisi var virus olayi biter bitmez hemen giidcem alerji doktoruna. ins tavuk dana eti vs yoktur
Lala9358 iyikianneyim61 biz kan testi yaptirmistik normal ozel hastanede sonra ayri alerji doktoruna gosterim testleri kanda cikmaz dedi bebegim ozaman 3 bucuk aylik filandi bana size soyledigim tum gidalari hayatimdan cikartti ve sutum azalmaya basladi haliyle ek olarak alerji mamasi yazdi tadi cok kotu vanilya surubu ile tatlandirip iciriyodum. Yani anliycaginiz sizde bu dedigim gidalari tuketmeyin
Cgdmkrkmz92 iyikianneyim61 kilo kaybından ziyade kilo alımı yavaşladı ilk zamanlar birer kilodan fazla alırdı ama bebeğimin genel hali durumu uykusu falan iyi olduğu için doktor pek üzerinde durmadı şuan beklemedeyiz yine kilo alımı az olursa belki vitamin alerjik mamaya başlar tabi doktora gidebilirsek şu korona virüsten
iyikianneyim61 Cgdmkrkmz92 cok soru sordum kusuruma bakmayın ama nekadar surede diyet yaptiniz ve duzeldi bebeginiz
Cgdmkrkmz92 iyikianneyim61 Estağfirullah canım bebeğim daha düzelmedi hala alerjisi var ama diyete başladıktan sonra 3-5 gün içinde düzelmeye başlıyor ama tam gününü bilmiyorum 15 gün diyet yaptım diğer 15 gün bıraktım diyeti (dikkat ettim süt ürünlerini az yedim) ve kontrole gittim bebeğim 400 gr almıştı bu süreçte doktor bir ay daha böyle devam et dedi şuan sürece bakıyoruz 4. Ayda netleşecek herşey ben az az tüketiyorum süt ürünlerini ama yine alerji durumları oluşuyor arada tabi çok zorlamadığı için bu şekilde devam ediyorum
Lala9358 iyikianneyim61 bana direk vermisti alman sart demisti cogu sey yasak oldugu icin. Birde susam yasakti tahin yasakti cok sıkı diyet yapiyordum resmen ac yasiyodum :( ama uzulmeyin inanin bu gunlerde gecicek suan oglum herseyi yiyebiliyor 1 yasindan sonra yavas yavas acmistik diyeti
Lala9358 iyikianneyim61 diyet yapicaksaniz mutlaka kalsiyum vitamin hapini almaniz lazim eger alabilirseniz solgar markasinin alin en iyisi o doktorum onu onermisti
simgecan iyikianneyim61 kilo alımıyla ilgili yorum yapmam yanlış olur bende 2ay oldu diyetteyim süt süt ürünleri, yumurta, paketli gıda ,et ,tahin ,kuruyemiş yememeniz gerekiyor yediklerim sebze ,meyve ,baklagil
simgecan iyikianneyim61 4aylığız çok küçük olduğu İçin alerji testi ney sonuç vermiyor geçen hafta kırmızı etle açtık diyeti bu haftada yumurta yiyeceğim bit şey olmadıkça açmaya devam edeceğiz
iyikianneyim61 Cgdmkrkmz92 ah pardom kilo alimi diyecektim bende bugunden itibaren hicbiseyi tuketmiyecegim o sekilde denim kendimi diyorum.. suan bebeginizin kilosu nedir galiba sizinde 3 aylik
iyikianneyim61 Cgdmkrkmz92 bende kendimi 1 hafta denedim yuzu felan düzelmişti ama kakasi yine sumuksiydu arada bende kacamak yaptim baktım yüzünde yine kizariklik cikti baya bi bide bana da kilo alimi az geldi kemdi doktorumuz yoktu pek soramadım bidahaki ay gidebilirsem bakıcam dikkat ettgimde kilosu ne olacak