Deletedmom245 Sevgi1 biz gittik bgn iki dk da hallettiler çıktık. Ama yaşlılar var hep çok kötü oluyor o yüzden. Çok tedirgin oldhm ama hemşireler insanlardan uzak yerde bekletiyorlar