Sağlık için mecbur yaptıracaksınız. Koridorlarda falan üstünü örtün. Zaten kısa sürer hemen çıkarsınız. Eve gelince de üstünü falan değiştirirsiniz. Biz de 2 ay aşısı olduk. Ben öyle yaptım. Yaptırmama gibi bir şey düşünmedim açıkçası. Allah korusun çocuklarımıza aşı yaptırmadığı için hasta olup hastaneye yatarsa böyle bir zamanda o daha kötü.