Ben kullanıyorum 6 aylık bebeğim var ama çok yan etkisi var ben adet olmuyorum mesela hamileyken sadece 2 kilo almıştım ama şimdi şişkinliğim çok fazla ve adet döneminde çok fazla tatlı yeme isteğim oluyo🤦🏻♀️normalde sevmedigim halde bende şaşırdım ne yapacagimi bilmiyorum artık 🤦🏻♀️😏😔