NergisKKarakus valla ben buyuk kızıma verdim o desteksiz egııtmı 1yasına kadar okadar guzel dı kı kendı kendıne uyurdu ama yasindan sonra hep kucagımda uyumak ıstedı hırcınlastı 1yılım bosunaymıs dedım 2bucuk yasında suan kucagımda sarılarak uyurr en güzel zamanları ni nıye ke dıkendıne uyutmusum dıye yanarım diğer kızım 7aylık ona hıc onu yasatmadım zaten kolıkde bı bebek uyumayu sevmeyen yapısık gezıyoruz herdaım amaan buyuyup gidiyor lar zaten bırakın sarın sarmalayın