Herkese merhaba. Kızım 1 ay 2 günlük yaklaşık 1 haftadır emzik verdim başta midesi bulanır gibi oldu öğürür gibi yaptı ama gazi varken hem meme emmek istedi biyerden sonra kustu sürekli fazla sutu bende de hal kalmadı süt de. Neyse emziği şimdi başta zor tutuyor ama 7 8 defa ağzından atmadan sonra emziği tutuyor özellikle gece uykusuna geçerken altını değiniyorum karnını doyuruyorum mama içmiyor bu arada sadece emiyor. Beşiğine koyuyorum emziği veriyorum uyuyana kadar bekliyorum. Iki çocuğu olan anneler veya bebeği daha büyük anneler sizce doğru mu yanlış mı yapıyorum bazen memeyi bir dk olmadan bırakıp bırakıp emiyor korkuyorum emmez diye ama emziksiz gece nasıl uyutcam gündüz de bazen veriyorum çok nadir memede uyuyor kaç defa yerine koyunca kalkıyor yine emziriyorum falan bu böyle devam ediyor dalana kadar. Bi tarafım ver ilk emzik emen senin çocuğun mu diyorum bi tarafim ya memeyi emmezse diyor çok kararsızım..