Sisi sleepy den cok cok memnundum ta ki 3 numaraya gecene kadar. Kızımın da sürekli çişi taşar oldu. Yaptigi lastik izi de cabasi. 2 ve 3 arasinda ki boyle farki da epey var. Ayrica 60li aldigim paket 34 e dustu. Bereketsiz oluyor. Canbebeye gectik. Dunden beri kullanıyoruz. Hem incecik hem de tasirma problemiyle karsilasmadim henüz. Umarim memnun kaliriz.