melihbugraninannesi Bende aynı şekide ilk ay prima kullandım fakat pahalı olduğu için sleepye geçtim hep yanlardan kakası geçtiği için günde rahat dört kez kıyafet değiştiriyordum molfixe geçtim ve çok rahatladım
Sisi Sabriyeillke anladim canim ama bizde pisikte yapiyor kremle geciriyorum ama 2 gun surmesem tekrar pisik oluyor
Sabriyeillke Sisi domates olur hamur isin icindeki fazla maya olur ben hic dimates yememistim mesala gecen yedim direk pisik oldu o yuzden sordim mayali seylerde yapiyo pisik
Rzgrmrv93 Sisi Biz sleepy sıZdırıyor diye molfixe geçtik valla ne zıbın kalıyo ne üst ben bıkmıstım üst değiştirmekten ☺️
aysedefnesmom Sisi cnm sleppy kullandım ilk baslarda çok taşırdı memnun kalmadım ayrıca o kadar uygun bir bez de değil en güzeli komili tavsiye ederim😊👍👌
Sabriyeillke Sisi istersen domatese biraz ara ver baklm belki hafifler yada gecer pisigi ben dikkat ettim cunku ne zaman domates yada domates suyu icsem direk pisik oluyo
aysedefnesmom Sisi rica cnm kilosuna göre bebeğinin bezini iiyi secmelisin ayrıca sleppynin bezleri diğer bütün bezlere göre büyük cnm olculerinde hata var o yüzden de kakası çıkıyor olabilir