Sisi [bilinmeyen] canim kizim 6 kilo ya yakin molfix 3 numaraya baktim da 4_9 kilo diyor kucuk dedin ya kafam karisti. Senin bebegin kac kilo canim
Umudumm elifefe primanin hangi bezini kullaniyosnz bn pampers kullaniyorum hic oyle bi sorunumuz olmadi
eylulada Sisi canım bende 1 numarada yaşadım sleepy genel merkezi ara numune gönder inceliyorlar bana 1 paket bez gönderdiler hediye ara görüş
Seren Bende prima taşırma yapıyor diye slepy deneyecktim ne kullanacaz şaşırdım hepsindemi taşırma var acaba
Pembelokumum Seren sleepy kullanıyorum ben Canım 20 gündür taşırma olmadı hiç. Gece de açmıyorum yada bir defa açıyorum huzursuz olursa. Herkes farklı yorum yapmış anlamadım ben de bu işi. Denemek lazım bence.
ZeynepKara Sisi biz doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz gece hiç değiştirmiyorum ona rağmen çıkmıyo bezin ön ve arkasını katlayarak kullanmayı deneyin birde
Sisi ZeynepKara katliyorum canim o sekilde. Ama benim ki lastik bacaklari kismindan sizdiriuor ve tasiyor
Obsesifk Sisi aşırı olmadığı sürece bizde taşırma olmuyor yada ben tam bağlayamadığımda oluyor ama genel olarak tüm bezler böyle ve sıvı kaka olduğu için hepsi %100 taşırmaz diyemez 12 saate kadar kuruluk çişte geçerli malesef 🤷🏻♀️
Aysnrmhnfi [bilinmeyen] bende sleppy den molfixe geçtim rahat ettim gönül rahatligiyla kullanabilirsin molfixi
Sisi Sabriyeillke canim kimi zaman oyle kimi zaman da yatarken yapiyot .bugun nesela cisini yapmis uyurken ve hep sizdurmis
Anneoluncaanladim Sisi bu sebeple biraktim sleepy yi, ayni gun 3 kere ust bas degistirdim. Yenidogandan beri kullaniyodum. Taşırana kadar cok memnundum. 😣 minies, soffio ve canbebe denedim, canbebeye devam ediyorum.
dddy Bende ilk sleepy kullandım aynı şekilde sızdırma yapıyordu sürekli üst değişiyorum molfixe geçtik memnunum