Sisi Kizlar merhaba. Bebegim 2 aylik 5.800 gr sleepy 3 numara kullaniyorum. Fakat bacak kismi lastiklerinden hep tasiriyor buyuk tuvaletini yaptigi zaman. Ayrica cisini yaptimiydi da sizdiriyor gunde 2 kiyafet dgistiryoruz rahat bu sizdirma yuzunden. Ayni sorunu yasayanlar var mi acaba?
Gizemre Sisi benim bebeğimde 3 numara kullanıyor 2 aylık bizde öyle bişey olmuyor hatta dolu dolu yapmasına rağmen acaba Bezi düzgün mü bağlayamadınız belini biraz yukarı çekin bezin ön tarafta göbeği kapatsın yeter
Esiladuru Sisi yeni doganda kullanmistim sleepy sizdirma olmustu sonra molfix aldim o bitmek uzere a 101 in bezinden de kullaniyorum memnunum ondan da
Sisi Gizemre ayni o sekilde bagliyorum.canim bezi gobegin ust kismina kadar cekiuorum sıkida bagliyorum lastiklerini duzeltiyroum fakat surekli bir tasma sizdirma soz konusu
Ozge92 Sisi bnmde taşıyor benm kızda iki aylık siz göbek deliğini kapatıyormusunuz ben kapatmadan bağlıyorum ve sıkmıyorum kıyamıyorum karnı ağrıcam sanıyorum yaa oyuzden taşıyo benm
YazCilegi Hangi bez olursa olsun maksimum ama maksimum 4 saatte değiştirmek gerekiyor. Bu geceleri için de geçerli.
Elifasel YazCilegi yok canim ben molfix 2 numara kullaniyorum en 10 saati buldu bu gece degismedim cisle acayip dolmus ama hic tasma sizdirma yapmadi sukur
elifefe Sisi biz prima kullanıyoruz ama kaka yaptığı zaman heryerinden taşıyor, bazen yan yatarken çiş de taştığı oluyor. Bende sleepy deniyim bide diyordum ama hepsi aynı demek ki😏
Umudumm elifefe primanin hangi bezini kullaniyosnz bn pampers kullaniyorum hic oyle bi sorunumuz olmadi
Sisi [bilinmeyen] ya sorma cok sinir bozucu oluyor. Birde hep islak bebegimin ozel yeri hic kuru degil pisikte yapiyor arada😥
Sisi [bilinmeyen] bende gece cok sık degistirmiyotum uykusu acilmasin diye.sadece 1 kez bakiyorum buyuk yapmazsa
Sisi [bilinmeyen] ona bakayim birde canim. Direk ona baslasam sknti olur mu capraz gecismi uygulasam acaba
Ozalmir Molfix sızdırma yapmıyor sleepyde pişik yapmıyor şu an molfix kullaniyoruz 3numara güzel ama pişik oldu bezden mi yoksa sütümden mi kaynaklı cozemedim
mrmka Ozalmir Birden bez değişimi yapınca pişik olabiliyormuş bezde marka değişimini kademeli yapmak lazımmış