Hayırlı günler bugün kızımı 9 ay aşısına götürdüm kizamik aşısı oldu . Birde kan değerine baktılar. Sağlık ocağına giderken maske takin maskesiz katmiyolar ve girerken dezenfektan koymuşlar kapıdaki masaya sadece anne ve bebeği alıyorlar. Ben yanıma kolonyada aldım bol bol kendime sürdüm kizimada biraz sıktım. Kalabalık değildi zaten. Eve gelince kızımın üstündeki herşeyi makineye attım. Korka korka gittim ama oldu bitti şükür. Rabbim korusun cümlemizin evladını 🤲🙏