Adacim Aşılar önemli aksatmayın bence. Benim kızım 5 aylık bronşiolit oldu 1 gece hastahanede yattık ve günde 2 kez buhar almaya gidiyoruz yarın tekrar gideceğiz mesela. Gitmek asla istemem ama mecbur olunca gitmek lazım.
Chosnielll Nursenaaaa Nursenaaaa bizde 4. Ay aşımızı olduk tek tek alıyor sağlık ocağına ve yanınızda yedek battaniye ve şapka alın çünkü onun üzerine yatıracaksınız bebek arabasıyla gidin arabanız yoksa
tugceilealin Nursenaaaa araciniz yoksa erken saatte gidip ilk acildiginda siz girin bebeginizi de doner donmez yikayin siz de yikanin ben gecen hafta goturdum 9 da ordaydim ilk bizi aldi.halledip hemen de ciktik ama mutlaka yaptirmak lazim ihmal etmeyin
B-alprsln Nursenaaaa sağlık ocağı bombos oluyo ve doktor ve hemsirelerde maske var uzun sure tutmuyorlar hemen yolluyolar aşıları ihmal etmeyelim bende yeni yaptırdım
Sec2016 Persembe gunu ozele goturup yapgirdim 4.ay asisini. Aşı onemli zaten tenha oluyor her yer hemen yapip çikılıyor.
Ebruferit Nursenaaaa canım benim eşim aile hekimi arayın bebeklere özel saat veriyorlar belirli gunleri aşı günü demişler öğlene kadar sadece aşı yapıyorlar hiç hasta almıyorlar ara canım ogrenirsin
missannemm Nursenaaaa ben götürdüm sağlık ocağının dışında beklettiler sıra gelene kadar. Aradım öncesinden geliyim mi diye sormak için kızdı hemşirem öyle şey mi olur tabiki gelceksin aşıyı yapmamız gerekiyor diye
Deletedmom133 elams1 evet hologram testi istedi kan degerlerine bakacagim dedi ama malesef asiyi yapariz testi sinra yaptır derse olabilir
SevgiLina_ Nursenaaaa ben gittm canm sabah erken git 8 buck gibi kmse olmuyo zatn asisini mecbr yaptircn
Zeyzeyim elams1 parmaktan kansizligina bakicam dedi ama bakması için gerekli olan şey kalmamıştı bakmadı o yüzden ama aşıyla bı alakası yok onun
Deletedmom819 Nursenaaaa tabiki gidin. Aşılarınızı aksatmayın yaptırın hemn dönün gelince de güzelce dezenfekte olun. Ben geçen hafta 1 yaş aşılarını yaptırdım.🤭
EmelAlyadua Nursenaaaa bizde birazdan gidicez aşıya bende götürmek istemiyorum ama ebemizle konuştuğum da son dozlar vurulacak gel dedi 1 yaş aşısı bebek arabasıyla götürücem altına da alt açma örtüsü sericem sedyeye Allah’ın izniyle hemen eve gelip dezenfekte olucaz kızımla
masalim51 Nursenaaaa canım ben bebek arabasının yağmurluğunu takıyorum iyice kapanıyor her yeri dışarda bekle hızlıca gir yaptır çık
Nursenaaaa Kızımla sabah erkenden gidip geldik hemen ellerimizi yıkayıp üstümüzü değiştirdik bebek arabasında götürüp getirdim hızlı bir şekilde bebek arabasınıda sirkeli suyla güzelce temizledim bütün kıyafetlerimizide yıkamaya attım