2girlsmom teşekkür ederim, eğer bebeğiniz emiyosa oradan vurabilirsiniz sizde, yada zaten normalde vücut kendini anca 2 senede toparlıyor eğer hamile kalırsam bebek de bende zayıf düşerim deyin. İki yaşından sonra yapmaya karar verseniz hamile kalıp bebek doğana kadar 3-3,buçuk yaşında olur en azından büyüğü 😊 evet yalnız gerçekten çok zor benimde eşim de çok yardımcı Allah ondan razı olsun elim ayağım gibi.. Allah verirse 4 tane olsun derdim ilk doğumum sıkıntısızdi ikinciye cesaret ettim ama bu biraz zor geçti şuan bidaha düşünmüyorum ama eşim ister kesin bilmiyorum belki çok ilerde en az 7 8 sene sonra falan , kısmet tabi büyük de konuşmak istemiyorum kazara da olabilir, Rabbim isteyenlere nasip etsin 😊