Slm kızlar altı buçuk aylık kızım var . Eşim ikinci de olsun ikisi baraber buyur diyor ve ben çok kararsızım. Eşim yardim ediyor her konuda ama yinede zorlanırmıyım diye düşünüyorum. Bu konuda tecrübeli olan Anneler beni biraz bilgilendirse çok sevinirim 😊 . Çok kararsızım..