elifefe bizimkinin de elleri hep soğuk doktorumuz ellerinden usudugunu anlayamazsiniz ensesinden anlarsınız dedi . Uyandığında kesinlikle bende örme yelek pratik giydiriyorum ama bakiyorum ki teri gecmis vücut isisi iyi çıkartıyorum yeleği evdede külotlu çorap giydirmiyorum. Cunku bence cocuklari cok fazla sıcağa alıştırmakta iyi değil. Sonuçta elbet dışarı çıkılıyor ne kadar bildirirsek giyfirelim çocuklar evdeki sıcaklığı istediği icin hemen hasta olurlar . Bence sizde ensesinden kontrol ede ede giydirin en güzeli o . Siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz . G3ce yaparkende normal bir çorap bir atlet gecelik giydiriyorum okadar birde battaniyeyle örtüyorum tabiki kalın