ElifKaratas Lc Waikikiden aldigim muslin ile kundak yapiyorum onlar biraz daha ince oldugu icin. Gece üzerine incecik bir muslin daha atıyorum 2 kat yapıp , ayağından çoraplarını çıkartıyorum o şekilde unutuyorum. Bizim apartmanın kazanı otomatik yani hep aynı sıcaklıkta yanıyor ev genelde 26 27 oluyor. Bazen içini temizliyor kazanın kazancı, ilk yaktığı zaman 31 derece kadar oluyor hem yeni binadayız hemde montalamali .26 derece gayet güzel gece icin . Çünkü gece hava sıcaklığı düşünce ev normal oluyor .