HasanMertinannesi Sarelinaaa Evet gerçekten çok kötü inşallah doktora gitmeden çözülür emziriyorum sağ olun 🍀
Hotic HasanMertinannesi yok yok yaradan kaynaklı değil bu tamamen memeyi tam olarak boşaltamadığından kaynaklanıyor ben yara olacak sanmıştım ilk ağrıdığında ama süt birikmiş meğerse ☺️ Bi iki güne geçmişti benim. İnşallah seninki de hemen düzelir ama hafif öne eğilerek emzirmeyi unutma onun cok faydası olmuştu bana bi saniyede şıp diye açılmıştı
Aysheecann Bnmde silikonla emzirdiğim için hep ucları öyle bi ağrıyorki ağlıyorum oğlum özellikle ilk çektiğnde bnde etimi sıkıyorum ağrıdan