HasanMertinannesi merhaba ben 5kez oldum hatta bügün de mastit olacağımı hissettim hemen sicak duşa girdim duşta masajla biraz sağdım sert ve kizarik olan göğsümü, sonra da en büyük ve tek çare olan bol bol emzirmeyi uyguladim hem ateşim düştü hemde halsizliğim gecti. Eger ateşin cok yukselirse parol kullanabilirsin gecmezse de genel cerraha gidip muayene olursun ama onlar da bol bol emzir ve sağ diyor. Eger çok kotu durumdaysa antibitoyik veriyor. Geçmiş olsun