mhe7 2 ay 23 günlük kızım. Göbeği düştüğünden beri her akşam yatırmadan önce yıkıyoruz babasıyla. Sonra masajını yapıyorum giydiriyorum. O sıra gözler kayıyor zaten. Emziği verip yatağa yatırıyorum. 5dk sonra gün benim için yeni başlıyor 🤪 Doktorumuz haftada maksimum 2 kere şampuan yapmamızı söylemişti. Biz de öyle yapıyoruz. Geri kalan günler küveti doldurup içinde yüzdürüyorum. Çok hoşuna gidiyor 😍