mhe7 yazın her gün yıkıyordum. Şimdi iki yada 3 güne bir. Çok yıkanan bebek daha çabuk büyür. Banyo Rahatlatır, sakinleştirir, huzur verir. Ne kadar doğru bilmiyorum ama beyin gelişimini de olumlu etkilediğini duymuştum banyonun. Yanlış anlamayın ama haftada 1 kez çok az değil mi. Rahatsız olur bebeğiniz. Bebekler bir de daha çabuk terliyor, kusuyor, elleri yüzleri çabuk kirleniyor. Bende önceleri salonda yıkardım yere örtü ser, banyoda kovayı doldur getir götür kovayı boşalt. Şimdi Banyo da yaptırıyorum daha kolay oluyor getir götür olmuyor.