Swtlna Ben de 1 senede adet oldum, 1 sene boyunca şiş dolaştım 70 kiloyla, adet oldum hem şişlik gitmeye başladı hem de hiç bi şey yapmadan 67 kiloya düştüm oğlum 14 aylık
Banumete kubraF 8 aylık oğlum ve yeni oldum 🙈 çok şükür 😉 darısı başınıza olmamak iyi hissettirmiyordu 😌
Bninannesi kubraF karnımdaki şişliği hiç öyle düşünmemiştim. Kızım 4 aylık korse de kullandım hala da ara ara takıyorum bi ara harikaydı az bi çıkıntı vardı fakat günden güne büyüdü sanki. Hayır mide düz karın düz ama o sezaryen dikişinin üst kısmı lömbürdek bi şekilde çıkıntı. Sanki 4 aylık hamile gibiyim diyordum aynaya baktıkça ama regl olamamaktan olabileceği nedense hiç gelmemişti aklıma. Emziriyorum ben de bakalım ne zaman regl olucam ve inicek mi🤔🙄
kubraF Bninannesi evet canım benim aklıma geldi çünkü adet olamamak ödeme şişliğe sebep oluyor. Bence ondan yani. Doğumdan sonra bende de az çıkıntı vardı herkes dedi ne güzel kilolar gitmiş. Ama şimdi gittikçe büyüyor 🙄🙄🙄
Mlkemrecre kubraF bende sezaryan doğum yaptım emzirmiyorum.6aylik kızım var.bi kere adet oldum..dahada olamadım.sinrdeb geliyorlar bana..leke gibi bişey oluyor onada leke dersen..bı bakıyorum beyaz akıntı bı bakıyorum minnacık leke.😬😬🤦🤦 karnım siş.sinir sters🤦🤦adet söktürücü ilaç aldım 3gundur içiyorum ama bişey yok hala