3 ay oldu doğum yapalı emzirdiğim için adet olmuyorum ve hamileliğimdeki gibi şişmeye başladım. Doğum yaptıktan sonra karnım inmişti şimdi daha şiş. Tavsiyesi olan var mı ? Ne yapmam ne içmem lazım şişlik olmaması için. Çünkü muhtemelen 9 ay daha olmıcam adet. Doktorum emziren anneler 1 sene olmaması normal demişti.