Zeyzeyyyyy benim doğum öncesi oldu canım bebek alerji yapmış 100 kişiden birinde olurmuş oda bana denk geldi 🤷♀️ yüzümden ayak ucuma kadar yara döktüm kaşıntı dan yanıma yaklaşamazdı kimde bu yüzden doktor bebeğe geçmesin diye erken doğum oldu 36+4 de spinal doğum ile aldılar 20 gün küvezde kaldı suan allahım esirgesin 7 aylık ❣️❣️ ve kaşıntı için de tedavi gördüm serüm artı iğne 2 ay kadar sonra bidaha olmadı şükür