Tortilla_ bebekler çoğunlukla boş memeyi emmiyor o yüzden sizin şuan muhtemelen ağız sütü denilen yoğun kıvamlı sarı sütünüz geliyordur siz farkında değilsinizdir bir haftaya kadar normal süt rengine döner sıktığınızda siz de görebilirsiniz. Onun dışında gün içerisinde bir kaç kez elle sağın bir kaç kez pompayla ben öyle yapmıştım. Eğer bebeğiniz çok ağlıyor ve bunun sebebi gaz vs değilse sütünüz gelene kadar mama ile destekleyin bu mamaya sarılmak anlamına gelmez hem bebeğinizi aç bırakıp ağlatmamış olursunuz ve siz strese girmezsiniz hem de sarılık riski oluşmaz. Tabi bunlar bizlerin deneyimi siz haftalık doktor kontrolünüzde doktorunuzun söylediğine göre yol çizin ama pozitif olun🙏🏻