Kızlar geçen post acmıştım bu konuyla ilgili belki denk gelen olmuştur. 19 martta sezeryan doğum yaptım. Sütüm hala gelmedi duşa da girdim. Komposto içiyorum hem kayısı hem incir. Bestlak damla kullanıyorum el pompasıyla sağıyorum bebeği de emziriyorm boş olsada yok hala gelmiyor 😢 Yavruma üzülüyorum boş memeyi emiyor. Sormak istediğim şu. Sütü benim gibi olmayıp kullandığı yediği içtiği şeyden hemen sütü gelen var mı. Varsada ne yedi. Bide bu e bebek de ki çaylar işe yarıyor mu promalt mı neydi