Ballicorekannesi benim kızım kakasını yapacağı zaman dudağını buzup gözünü şaşı yapıyor ordan anlıyorum henüz 40 günlük ama bizim doktorumuz 6. Aya kadar şaşı yapması çok normal sonrasında yaparsa 7. Ya da 8. Ayda devam ederse sıkıntı demişti seninki de 6 aylikmis korkma bence