Ballicorekannesi https://imgyukle.com/i/JHKf6b kızlar bugunden beri kızım böyle yapıyor ya. Gözlerini şaşı yapıp dudaklarını uzatıyor. Ama sürekli yapıyor. Tavana bakıp bşeyleri takip ediyor. Ben konuşuncada bi an korkup ağlıyor. Uykudan kalktı daha gözlerini acmadan yine yapmaya basladı. Yemek yediriyorum yapıyor emiyor yine yapıyor. Baska bişeyden mi acaba fkri olan varmı?
Boncukgozveannesi Ballicorekannesi hiç bir bilgim yok ama üstte dursun ayrıca https://instagram.com/anneegitimleri?igshid=w80o6aht07z4 osman bey instagram üzerinden sorduğunuz soruları fırsatı olduğu an cevaplıyor ona da yazabilirsiniz
Deletedmom387 Ballicorekannesi benimki de 2 3 aylıkken yapıyordu doktor odaklanamıyo o yüzden demişti şuan 5 aylık oynarken yine yapıyo heycanlanınca felan odaklamaya bağlıyoruz biz
bbmbbm Ballicorekannesi bilgim yok canım ama korkulacak bir şey değildir umarım benim kızım 2-3 aylıkken yapıyordu arada ama sonra bıraktı yapmayı ilgisini başka şeylere çekince de mi yapıyor umarım düzelir bir an önce 🙏🏻
Hazal89 Ballicorekannesi benim oğlum doğduğunda yapıyordu 2 aya kadar yaptı şimdi 4 aylık yapmıyor ben ölüyordum o haline gülüp fotoğraf cekiyordum aşırı tatlı oluyor ilgi cekecegi bir şey gördüğünde yapardı şaşırıyor odaklanmaya ve anlamaya çalışıyor yüz ifadesi değişiyor bol bol fotoğraf Çek korkulacak bir şey yok 😃😃
Ballicorekannesi bbmbbm ilgisini ceken seylere yapıyo zaten ama bugun boş tavana bakarak yapmaya basladı. Emerkende yapıyor uykusundan uyanıp daha gözünü acmadanda yapıyor
Ballicorekannesi Hazal89 ya oyuncak gösterdiğim zaman yapıyordu ama simdi tavana bakıp yapıyor anlamadım gitti. Boş yere bakıp yapıyor takip edyo bişeyleri
Hazal89 Ballicorekannesi ilk zamanlar 20-30 cm mesafeden uzağı göremiyordu şimdi daha uzağı görmeye çalıştığı için odaklanıp çözmeye çalışıyordur ☺️
minnosizmmm Ballicorekannesi benim kızım kakasını yapacağı zaman dudağını buzup gözünü şaşı yapıyor ordan anlıyorum henüz 40 günlük ama bizim doktorumuz 6. Aya kadar şaşı yapması çok normal sonrasında yaparsa 7. Ya da 8. Ayda devam ederse sıkıntı demişti seninki de 6 aylikmis korkma bence
Eminayaz Ballicorekannesi doktora görün bnce biyerde okudum iyi bise deildi bi adi vardi bunun bulursam yazarım
Prensinannesii06 Ballicorekannesi maşallah allah nazarlardan korusun 🙂 bir bilgim yok üstte kalsın inşallah korkulacak bir şey yoktur benim oğlumda 4 aya kadar yapıyordu sonra geçti
Emircik Ballicorekannesi bence doktora sor bir ona at resim doktoruna şey dikkatimi çekti bebeğinin kulağı neden öyle
Deletedmom136 Dudağına mı bakmaya çalışıyo acaba bişeyler keşfetmiştir minik kesin. Bilemedim başıma hiç gelmedi inşallah korkulacak bişey yoktur
Ballicorekannesi Deletedmom136 aaaa olabilir. Ellerine ayaklarına hayranlıkla bakıyor. Belki de burnunun ucuna bakıyo zaten ondan şaşı yapıyor gözlerini. Cok mantıklı🤔
Deletedmom136 Ballicorekannesi bana da öyle geliyo dudağını büzünce dudağını gördüyse büzüp büzüp bakıyodur 😅