Okyanus54 oturma banyosu yapmanı tavsiye ederim. İkinci doğumum. İkisinde de kesi ve dikiş atıldı ilki yaz ikincisi kış doğumu ve ikisinde de hızlı iyileşti dikişlerim. Kırkımız çıkmadan iyileştik ikisinde de. Oturma banyosu için 1 avuç adaçayı 1 avuç aynı safa 1 avuç lavanta ve 1 avuç biberiyeyi 4 litre su içinde bir taşım kaynat. Ilındıktan sonra bir leğene bir litre bu çaydan dök üzerine oturabilecegin seviyeye gelinceye kadar normal su ekle, soğuk veya sıcak su ekleyebilirsin farketmez. 10-20 dakika otur içinde sonra hafif kurula günde iki defa yapabilirsen daha iyi olur. Kesinlikle içilmeyecek sadece oturulacak. Ben 100er gram ot aldım. Otlar bitmedi. İki defa kaynattık. 4 sefer kullanacak kadar çıkıyor su zaten. Dolapta saklayabilirsin artanı. 3-4 gün geçmeden dikişlerinin iyileştiğini farketmeye başlarsın.