Okyanus54 canım ben ilk 1 hafta hiç kullanmadım maalesef.Bebegim sürekli ağlıyordu çünkü temizliği yapmaya bile zamanım olmuyordu yani baktım gitgide ağrılar artıyor aklım başıma geldi sonra.Esime batticon aldırdım 35. günde geçti iki hafta daha dayan geçer.Sonra bebeğinle mutlu günler seni bekliyor olacak 🥰🥰☺☺