Hunilianne Umitemre aşı için mutlaka götürün diyo doktorlar sen de kalçayı aradan çıkarmış olursun zaten gideceksin. İlk ultrasonumuz 10 şubatta yapıldı. 2. Ultrasonumuz 10 Mart’ta yapıldı Tam 3 aylık olunca. 18 inde de cihaz kullanmaya başladık
Yorgunanne1 Umitemre kalça testi 2.ayda yapılıyor canım. Özel hastaneler boş durumda. Ben mecbur gitmek durumnda kaldm hiç biyere değmeden işimizi halledip çıktık ve kmse yok zatn özellerde.
Semanuryvz Umitemre bize d 2.ayda getirin denmişti. Zaten 1.ayda daha gelişim tamamlanmadığı için degerler düşük çıkıyor. İnsan boşuna evham oluyir. 2 ayda bile yaşadık biz bunu acele etmenize gerek yok ama 2ayi da ecirmeyin naçizane tavsiyem 😊
deletedmom247 Umitemre biz 3 aylıkken yaptırdık bekleyin birşey olmaz dicem ama 3 ay sonra ortalık daha kötü olursa diyede düşünüyrum artık siz bilirsiniz valla içinizden nasıl geliyorsa😏
Yorgunanne1 Umitemre birşey olmaz canım ben mecbur geçen hafta gittm yarında gidicem kendi sağlk durumdan dolayı. Devlet olsa düşün derdm ama özeller daha rahat kimselerde yok hemen git gel bebişi dus aldır rahatlayn❤️