Merhaba anneler araniza yeni katıldım bebegin bugün bir aylık oldu malûm kontrolü ve kalça ultrasonu var özel hastaneye takipliyiz ama götürmekte çekiniyorum virüs bulaşırsa bisey olursa die.Erteleyelim diyorum daha ne kadar böyle gider bilmiyoruz kalça ultrasonu için geç kalmış olur muyuz sıkıntı varsa önlem alınır off off çok arada kaldım ne yapsam