Bahar9090 https://imgyukle.com/i/Jcmnxh https://imgyukle.com/i/JcmQZ8 Ben bunu kullandım çok rahat kızım çok keyifliydi büyüdü artık gerçi şuan kullanmıyoruz
Fndymn Hiç alışamayanı da duymuştum tabi ama aynen ilk zamanlar normaldir alışıcaktır bence. Doğru kullanıldığında çok konforlu🥰 Bi kaç seferde alışır siz pes etmeyin
SedaMeyra Aysima2020 solomombaby kanguru yenidogan aparatli almistim dogdugu andan itibaren kullandim cok memnunum suan 15 aylik kızım. Simdi sanirim.her yone modeli indirimde gozgezdirin isterseniz