Doğumdan itibaren ilk 4 ay sling kullandım.. sonra kanguru ( baby boroosh new age ) aldık.. yani ikisini kesinlikle tavsiye ederim.. bebek arabasını da uyku zamanı dışarda olacaksam alıyorum.. kanguruda uyuyor ,arabaya koyuyorum sonra .. öyle büyük bi rahatlık ki anlatamam .. şimdi oğlum 14 aylık.. kangurunun içinde emziriyorum rahatça.. bazen eşim takıyor kanguruyu , normalde sadece meme ile uyuyan bebek 5 dk da hemen uyuyor .. aylarca araştırdım, gerçekten gerekli mi diye (ki ben çocuğa doğru düzgün alışveriş yapmadım) ama şimdi iyi ki diyorum .. bacak boyu bebekle birlikte ayarlanabiliyor bu benim için en önemli kriterdi .. benim normalde bel ağrım olmasına rağmen uzun süre agri hissetmeden yürüyüş yapıyoruz oğlumla ,hatta eve gelince çıkarıyorum kanguruyu ağlamaya başlıyor o derece 😁 tavsiye ederim kesinlikle ..