Brcysr Kahve_keyfi hayırlı olsun bizim doktoromuz batikon verdi bir kaç damla ayrıca her bez değiştirmeye bezin pipisinin geldiği yere vazelin sürdük birde krem verdi ama onu kızarıklık olursa kullan demişti onu çok kullanmadık birde çok sık bez degistirdik bir hafta boyunca belki işinize yarar 🙏
Beyzaselimm Kahve_keyfi bir aylıkken yaptırdım çokta kolay oldu daha hareketlenmedigi için canı acımadı huzursuz olmadı 1 haftada iyileşti çok şükür
CanLeocumm Kahve_keyfi oğlum 13 günlükken sünnetini yaptık. Kasık fıtığı ameliyatı ile birlikte. Sadece 2 kez çok acı çekerek ağladı. Bakımı ile de 1 haftada iyileşti .
Kahve_keyfi CanLeocumm canım bende dün yaptım çok sagol yorumun içim dediğin gibi iki kere çok ağladı sonra eski haline döndü
Brcysr Kahve_keyfi bilemiyorum biz doktor yönlendirmesi ile ozelilikle intihap kapmasin diye sık degistiedik bir hafta boyunca 🙏
Tgce16 Kahve_keyfi sık sık değiştirdim ben öyle dediler idrar pişirir diye ama mikrop kapar diye korktum 2-3 saatte bir değiştirmeye çalıştım zaten sünnetten saatler sonra yaptı ilk çişini
Kamiletuba 3ay 11 fünlükken anestezisiz ve dikişli olarak yapıldı opresayona bizi de aldılar ve operasyon sonrası direk bezleyip eve getirdik 3. Günden sonra her gün duş yaptırınca çok çabuk iyileşti
Kvsr Aysaysays yanlış bilgi verme canım ben oğlumu 6 bucuk aylıkken lokal anestezi ile sünnet yaptrdım.
TazecikAnne22 Kahve_keyfi ben postlara geri kalmışım 😂😂 çok geçmiş olsun canım ama çişi değmesin pipisini iltihap felan kapmasın. Ben karton bardak kullanmıştım 😊
TazecikAnne22 Kahve_keyfi valla canım bende 2 aylıkken yaptırmıştım şimdi 4 aylığız iyiki ama iyiki yaptırmışım 1 hafta bile bulmadı iyileşmesi 🤗🤗 Bende çok düşünür üzülür aklıma geldikçe ağlardım canı acıyacak yapmasak mı felan diye ama iyiki yaptırmışım. Bir ilk gün zor geçiyor ama sonra hiçbişeycik kalmıyor 😊
Tgce16 Kahve_keyfi keşke ilk doğduğunda hemen yaptırsaydimm diyorum .. 4 aylık yaptırdık biz hareketli olduğu için eli hep oradaydı gerçi canı yanmadi ama benim korkum bana yetti bir an önce yaptırın tertemiz acısız sizisiz olsun bitsin
Aslihann Kahve_keyfi çok çok geçmiş olsun canım benim daha yeni gördüm allah damatlığını göstersin inşallah 🙏🏻 Yalnız bi benim oğlumun canı çok tatlıymış sanırım burda okuduklarımdan onu anladım 🥺