Kahve_keyfi merhaba, 4 gün önce yaptırdık. 2 ay 20 günlüktü. Çoook korkarak gittim ne yaşayacağımızı bilmediğim için. Ayıptır söylemesi paraya kıydık ve en iyi çocuk cerrahına yaptırdık. Derisi neşter ile kesildi, damar ve et birleştirmeleri lazer ile yapıldı. Çoook incecik ve yumuşak bir ip ile dikiş atıldı. Lokal anestezi uygulandı. Eve geldik ve 1 kere bile ağlamadı oğlum. Hiçbir ağrısı olmadı 🙏🏼🙏🏼 Pansuman yok, bir krem var sadece onu sıkıyorum üzerine. Eski usül yöntemlerle alakası yok. Neredeyse iyileşti bile 🙏🏼 Demem o ki, lütfen siz de bir çocuk cerrahına gidin. Acı çekmesin yavrucuk. Ayrıca bizim doktorumuz zamanlamanın çok iyi olduğunu söyledi. Hücre gelişimi en üst seviyede olduğu için şuan, iyileşmesi çok daha çabuk oluyor dedi. Bence ötelemeyin.