Deletedmom115 bebeğin rahatsız olmasını düşünen kişinin sağlık bakani evdr kalın demesine rağmen yaaa ben sıkılıyorum evde avmye gidiyorim yemek yiyorum eve kapanamam diye postlarda yazmasi aslinda ne kadar gereksiz şeylere takılıp onemli olanı göz ardi ettiğini gösterir saygılar.