Ece123 aynen öyle ben senin ne demek istediğini anlıyorum gereksiz duyar kasmaya gerek yok bizler destek oluyoruz ,Rabbim yardımcıları olsun İnşallah sağlık çalışanlarının , askerlerin , polislerin ve tüm emekçi kardeşlerimizin . Ama lütfen herşeyi cılkını çıkartmayalım . Medeni bir şekilde saat 21.00 da alkışlayalım ve evlerimize girelim 😊 gerçi bugün son gündü ama ben bu gelenek bu illet yok olup bitene kadar sürsün istiyorum