Deletedmom268 Tubbb anladım cnm zaten uyku lar alt üst olunca cabası oluyır kendim rahatsız dım uykusuzluk da vardı o tetikledi sanırım
Torchex Symsym07 nörolog verdi ben de içtim kar zarar hesabı yaptım artık dayanılmaz seviyeye gelmişti yapcak bişey yok 2 yada 3 kez içtim hemen toparladı ben de kızımla daha kaliteli zaman geçirdim öteki türlü sürekli uyumak istiyordum geçsin diye