Doğumdan beri var. Çok şiddetliydi ilk başlarda sol tarafımı elektrik çarpıyormuş gibiydi. 3. ayda dayanamayarak doktora gitmiştim. Mr çekildi birşey çıkmadı. Nevraljiye benziyor dedi. İlaç verdi birkaç gün kullandım. Emzirdiğim için içim rahat etmedi bıraktım. Azalarak devam etti. Şimdi de oluyor arada. Uykusuzluk tetikliyor biraz.