Ben almıştım 5 gün kullanıp firmaya gönderdim ve iade aldılar. Çekimi çok çok düşük. Eski tip makinesini kullanıyorum bu daha iyi. Bununla 20 dkda 100 ml sağarken yeni tipte 40 dkda 50 zor çıkıyordu. Makinede problem aşikardı. Firma hemen kabul etti neyse ki. Elimde eski makinesi olmasa sütüm kesiliyor zannedebilirdim.