Eri070120 bende kullanıyorum memnunum en yüksek ayarında kullanıyorum ilk açtığımda normal çekiyo onu en yükseğe getiriryorum bi süre sonra kendiliğinde emme moduna geçiyor ona geçincede en yükseğe getiriyorum..ben bide makineyi memeye yerleştirme şeklinden tutma şeklinden vs sağımın değiştiğini düşünüyorum..bazen memeyi full boşaltıyo tek memeden 100cc falan çıkardığı oluyo bazende dolu olmasına rağmen 30 bile çıkmıyo öle değişik 😀